Інформація про стан роботи селищної ради

          із публічною інформацією за  2023 рік

      Публічна інформація - це інформація, яка відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.

      З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації розпорядженнями селищного голови було затверджено заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації, затверджено форму запитів та інструкцію щодо процедури подання запиту та отримання відповіді на нього, затверджено порядок відшкодування  фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.

     Доступ до публічної інформації забезпечується шляхом оперативного оприлюднення інформації на інформаційних стендах в приміщенні селищної ради та на офіційному сайті селищної ради в мережі Інтернет, а також шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

    Оприлюднення публічної  інформації щодо громадського обговорення та прийняття  регуляторних актів здійснюється у відповідності до вимог Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Що таке запит на інформацію?

Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Доступ до інформації про особу здійснюється в порядку, визначеному статтею 10 Закону України» Про доступ до публічної інформації».

        Протягом 12 місяців 2023 року до Любарської селищної ради надійшло 17 запитів, з них електронною поштою – 13 запитів та 4 запити надійшло поштою.

         За категорією запитувачів від фізичних осіб надійшло 8 запитів, 3 запити від громадських організацій і 6 через державну установу.

За результатами розгляду задоволено та вчасно надано відповідь  на усі 17 запитів на отримання публічної інформації.

Відповідно ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь надсилається не пізніше 5 –ти робочих днів з дня отримання запиту.

У переважній більшості запитів на інформацію запитувачів цікавили питання стосовно земельних відносин, а саме наявність вільних площ земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування та можуть бути передані безоплатно у приватну власність.

Також запитувачі зверталися з проханням надання копій рішень селищної ради, розпоряджень селищного голови та інших нормативних документів, які перебувають у володінні селищної ради, також були запити про черговість та постановку на квартирний облік пільгової категорії громадян, про розпаювання земельних часток.

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Любарської селищної ради є одним із основних її напрямків та знаходиться на постійному контролі у керівництва селищної ради та відповідальних осіб.

Щороку готуються звіти про задоволення запитів на публічну інформацію та висвітлюються на офіційному веб-сайті.

 

                                                

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Про затвердження  розміру  фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку  відшкодування цих витрат