УВАГА! РОЗПОЧАТО ФОРМУВАННЯ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ БЮДЖЕТУ УЧАСТІ
Реалізація бюджету участі в Любарській селищній раді об’єднаної територіальної громади не можлива без ефективної Координаційної ради з питань бюджету участі. Адже саме на Координаційну раду покладаються розробка параметрів бюджету участі, забезпечення організації та проведення зустрічей з мешканцями селища, майстер-класів, тренінгів з написання проектів бюджету участі, контроль за дотриманням рівних умов для членів територіальної громади на всіх етапах бюджету участі та багато іншого.
Координаційна рада з питань бюджету участі – постійно діючий консультативно-дорадчий колегіальний орган, до складу якого входить 10-15 осіб. Запрошуємо усіх, хто бажає реалізувати свої ідеї задля подальшої реалізації проекту Бюджету участі в Любарській селищній раді об’єднаної територіальної громади, взяти участь у формуванні нового складу Координаційної ради з питань бюджету участі.
Початок прийому заяв із додатками - 13 червня, завершення – 20 червня.
Заяви із додатками приймаються у будні дні з 8.00 до 17.00 в кабінеті відділу економічного розвитку та інвестицій.
До заяви додаються:
- копія сторінок паспорта із зазначенням ПІБ (повністю), дати народження, реєстрації на території Любарської селищної ради об’єднаної територіальної громади,
- контактні дані (телефон, адреса електронної пошти) та фото особи;
- мотиваційний лист, у якому обов’язково зазначаються: досвід громадської діяльності; інформація про участь у партисипативному бюджетуванні (як автора проекту, члена Координаційної ради тощо).
У заяві обов’язково зазначається згода на обробку персональних даних та оприлюднення наданої інформації (окрім копії паспорта, телефону та електронної пошти).Довідки за телефоном: 2-14-14.