Любарська селищна рада інформує

Дата: 15.04.2019 13:38
Кількість переглядів: 708

           Фото без описуДекларування  доходів за 2018 рік

 

        На разі в рамках діючого податкового законодавства триває кампанія декларування доходів за 2018 рік. Громадяни, котрі у 2018 році отримали доходи, з яких не сплачено податок на доходи фізичних  осіб, зобов’язані заповнити і подати до 1 травня 2019 року річну податкову декларацію про майно та доходи. Декларації подаються до центру обслуговування платників Любарська державна податкова інспекція  Бердичівського управління ГУ ДФС у Житомирській області  (смт. Любар вул. Миру,2).

      До доходів, які підлягають декларуванню належать: вартість успадкованого чи отриманого у дарунок майна; кошти від надання майна в лізинг, оренду (суборенду) чи житловий найм;  кошти одержані за межами України (іноземні доходи); доходи  від операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого або рухомого майна та отримані у вигляді інвестиційного прибутку; суми нецільової благодійної допомоги; доходи у вигляді виграшів, призів; доходи від продажу об’єктів майнових і немайнових прав, авторська винагорода; доходи отримані у вигляді вартості подарунків, доходи від продажу с/г продукції понад встановлений розмір отриманого доходу.

      Задекларувати доходи мають змогу і фізичні особи, які претендують на податкову знижку. До податкової знижки дозволено включати витрати, фактично понесені платником податку протягом звітного року, зокрема:

  частину суми процентів сплачених за користування іпотечним житловим кредитом; суму коштів, сплачених на користь закладів освіти, для компенсації вартості здобуття освіти платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення; суму коштів, переданих у вигляді пожертвувань; суму витрат на сплату страхових внесків платника податку та членів його сім’ї першого ступеня споріднення; суму коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку.

       Пунктом 49.3 ПКУ визначено, що декларація подається особисто платником податків або уповноваженою на це особою, поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за 5 днів до завершення терміну).

При направленні декларації засобами електронного  зв’язку громадяни можуть скористатися новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

      Сподіваємось на Вашу державницькому позицію. Адже свідоме виконання конституційного обов’язку кожного громадянина – своєчасне декларування доходів та сплачених податків.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь