Шановний підприємцю!

 

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) єдиний внесок для фізичних осіб – підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць, який в 2019 році становить 918,06 грн.

Фізичні особи, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж - це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не менше, ніж мінімальний страховий внесок.

Якщо сума нарахованих страхових внесків менша за мінімальний розмір, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно нарахованим внескам.

 У разі наявності заборгованості із єдиного внеску, неподання звітності до органів Державної фіскальної служби щодо нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в Вашій індивідуальній відомості про застраховану особу буде відсутня інформація про страховий стаж, що в свою чергу не надасть можливості отримання всіх соціальних виплат, в т.ч. і пенсії, в повному обсязі.

Для отримання інформації щодо своїх персональних даних щодо страхового стажу Ви можете звернутись до територіальних органів Пенсійного фонду України, або на Веб –потрал Пенсійного фонду України.

Для подачі заяви для реєстрації на веб-порталі Вам необхідно особисто відвідати орган Пенсійного фонду України. Документи, необхідні для оформлення заяви: паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків-фізичної особи (ідентифікаційний номер). 

            Бердичівське обєднане управління Пенсійного фонду України в Жиитомирській області знаходиться за адресою:

  • вул. Л. Карастоянової, 29, м Бердичів, Житомирська область;
  • пров. Шкільний , 2 , смт. Любар, Житомирська область.

            Контактні телефони:

  • в м. Бердичів:  2-71-58, 2-15-12, 2-15-27, 2-13-36, 2-01-09.
  • в смт. Любар: 2-15-48,2-20-22.

 

 

Адміністрація Бердичівського обєднаного

Управління Пенсійного фонду України

в Житомирській області