A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
https://lubarska-gromada.gov.ua/
Житомирська область, Любарський район

Пам’ятка щодо покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері.

Дата: 01.11.2019 13:43
Кількість переглядів: 26

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який почав працювати з 1 жовтня 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді. За його допомогою пенсіонери, застраховані особи та страхувальники зможуть отримувати в режимі онлайн доступ до інформації в пенсійній сфері.

Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua/ Адресу також можна дізнатися на інформаційних стендах в органах Пенсійного фонду України або за допомогою пошукових систем Інтернету.

Веб-портал забезпечує доступ до такої інформації:

для громадян та застрахованих осіб:

  • про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
  • про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
  • про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;
  • про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;
  • зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;

для страхувальників, у тому числі фізичних осіб-підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

  • про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;
  • про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного  фонду України, їх права та обов’язки;
  • про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
  • про умови та порядок складання і подання звітності тощо.

За умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи та страхувальники, у тому числі фізичні особи-підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.

Окрім цього, за допомогою веб-порталу користувачі зможуть також дізнаватися про стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом у територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.

Надання електронних послуг здійснюється органами Пенсійного фонду України для користувачів послуг безкоштовно.

Саме тому, застосування сучасних інформаційних технологій нині є особливо актуальним для людей з обмеженими фізичними можливостями, а також для тих, хто обмежений у часі. Адже нова сучасна • послуга надає можливість громадянам отримати безкоштовно різні консультації та економити рас, зусилля і кошти.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь