Звіт про виконану роботу за останні 100 днів по окремих відділах та юридичних особах Любарської селищної ради
Одним з ключових принципів роботи Любарської селищної ради є відкритість до людей, готовність до конструктивного обговорення проблем громади і подальше вирішення цих проблем.
Тож з метою реалізації політики відкритості та прозорості діяльності селищної ради, відповідальності та звітності перед усією громадою нижче наведений звіт про виконану роботу за останні 100 днів по окремих відділах та юридичних особах Любарської селищної ради:
Відділ економічного розвитку та інвестицій :
• аналіз і здійснення контролю за СПД, перевірка їх на дотримання вимог чинного законодавства щодо легалізації робочих місць;
• розроблення програми соціально-економічного розвитку на 2021 рік;
• підготовка, розробка і подача 7 інвестиційних пропозицій до Агенції регіонального розвитку з метою залучення інвесторів;
• підготовка та подання 2-х грантових проектів з метою залучення коштів МТД;
• організація і проведення семінарів, зокрема, семінар з представником компанії ТОВ «Укрмілкінвест» з метою створення сімейних молочних ферм (станом на сьогодні, в нашій громаді створюється перша така ферма);
• переглянуто спільно з відділом земельних відносин договори земельних ділянок і водних об’єктів, що дало змогу збільшити дохідну частину бюджету селищної ради.
Відділ земельних відносин :
• Протягом 2021 року ради відділом земельних відносин розглянуто 680 звернень фізичних та юридичних осіб. На сесіях ради прийнято 51 рішення у сфері земельних відносин відповідно до яких:
- 13 учасникам бойових дій надано дозвіл на розробку відповідних проектів відведення земельних ділянок;
- 21 учасникові бойових дій передано земельні ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею по 2,0 га;
- Укладено 34 договори оренди на земельні ділянки юридичними та фізичними особами на загальну площу - 487,2 га, відповідно до яких бюджет селищної ради отримає у 2021 році додатково 851 374 грн;
• Проведено інвентаризацію земельних ділянок, підготовку (формування, та реєстрація) земельних ділянок з метою продажу їх та продажу права оренди на конкурсній основі, зокрема було включено до переліку земельних ділянок, права оренди яких підлягає продажу на земельних торгах у формі аукціону окремими лотами 8 (вісім) земельних ділянок на загальну площу - 94,753 га.
Центр соціальних служб Любарської селищної ради :
• Надання допомоги та соціальний супровід під час придбання житла за рахунок державної субвенції 3-м особам з числа дітей-сиріт ( в результаті було придбано: 2-кімнатну квартиру в м. Житомир -Ташуті Катерині Сергіївні, однокімнатну квартиру в м. Коростень – Коноваловій Ганні Миколаївні, 3-х кімнатну квартиру в с-щ. Червоногранітному – Міщук Вадимові Володимировичу);
• Відповідно до Програми «Здоров’я дітей раннього віку та соціальна підтримка сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах на 2018-2022 роки» надано допомогу у вигляді дитячих молочних сумішей 7 сім’ям, продуктових наборів 12 сім’ям, підгузків та дитячого одягу 20 сім’ям, а також гуманітарну допомогу 34 сім’ям, що потрапили в складні життєві обставини;
• З нагоди новорічно-різдвяних свят та Міжнародного дня інвалідів проведено ряд заходів та надано подарунки 18 сім’ям з дітьми, які перебувають в складних життєвих обставинах;
• «Соціальне таксі» яке функціонує при ЦСС за цей період надало послугу по підвозу 25 особам з обмеженими можливостями та дітям-інвалідам, що проживають на території Любарської ТГ. Також здійснено підвіз новонароджених дітей із сімей в СЖО для обстеження та лікування в до Житомирської обласної дитячої клінічної лікарні;
• На базі Центру соціальних служб Любарської селищної ради організовано та проведено трьох денне навчання з метою підвищення виховного потенціалу прийомних батьків та батьків-вихователів Чуднівського, Романівського та Любарського районів.
Відділ освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради :
• Організувано та проведено конкурсні відбори на заміщення вакантних посад директорів Любарського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №2 та Юрівського навчально – виховного комплексу;
• Проведено заходи щодо переходу 6 закладів загальної середньої та 6 закладів дошкільної освіти на баланс Любарської селищної ради;
• Розпочато процедуру ліквідації Бичівського закладу дошкільної освіти;
• Розроблено та розпочато впровадження нових підходів до організації харчування в закладах освіти ( система НАССР);
• Організовано курсову перепідготовку педагогічних працівників у ЖОІППО за новим форматом за кошти юридичних та фізичних осіб;
• Розпочато педагогічний марафон «Я атестуюсь»;
• Організовано та оголошено проведення конкурсу «Пришкільна територія – зона комфорту закладу»;
• Організовано змагання серед закладів освіти по збору пластикової сировини «Друге життя: подвійний добрий вчинок»;
• Проведено 114 закупівель з використаннмя електронної системи;
• Виготовлено проект термомодернізації (капітальний ремонт) опорного закладу «Любарська гімназія №1»;
• Виготовлено робочий проект капітального ремонту їдальні в опорному закладі «Любарська гімназія №1»;
• Виготовлено технічні паспорти будівель Стрижівського, Новочорторийського та Вигнанського закладів загальної середньої освіти.
Відділ житлово – комунального господарства, архітектури, будівництва, надзвичайних ситуацій, благоустрою та інфраструктури :
• Поточний ремонт вуличного освітлення, заміна електролічильників;
• Розгляд звернень громадян з питань житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою. Всього розглянуто і позитивно вирішено 28 звернень;
• Проведення обстеження зелених насаджень по населених пунктах, складено відповідно 11 актів обстежень;
• Очищення дорожнього покриття від снігу та виконання робіт з благоустрою території Любарської селищної ради;
• Здійснення контролю за станом житлово-комунального господарства району, благоустрою території.
Служба у справах дітей :
• Особистий прийом громадян;
• Відвідування сімей, які перебувають на обліку;
• Проведення роз’яснювальних робіт з неповнолітніми, їхніми батьками, опікунами;
• Проведення профілактичних рейдів;
• Виявлення та взяття на облік дітей, які опинилися в СЖО.
Любарський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) :
• Відвідування отримувачів соціальних послуг і надання соціальних послуг у відповідності з укладеними договорами та індивідуальними планами;
• Прийняття/зняття з обслуговування в територіальний центр;
• Консультування громадян з питань соціального захисту;
• Щоденне опрацювання інформації по епідситуації в кожній дільниці, подання звіту по опрацьованій інформації в Департамент праці, соціальної та сімейної політики Житомирської ОДА.
Відділ культури, туризму та організаційно-масової роботи :
• Перевірка роботи закладів культури;
• Прийом відвідувачів;
• Підготовка та проведення заходів з дотриманням карантинних обмежень, в тому числі онлайн-заходів, проведення гурткової роботи;
• Прийняття участі в дистанційних онлайн-конкурсах;
• Проведення наради з працівниками сільських клубних та бібліотечних установ, на якій розглядалися питання реорганізації закладів культури.
До даного переліку не увійшли старостинські округи, та варто наголосити, що старостами і адміністраторами на місцях щоденно проводяться роботи, такі як :
1.Надання адміністративних послуг;
2.Забезпечення благоустрою території;
3.Консультації громадян з приводу побутових, земельних, юридичних та інших важливих питаннях.