Фото без опису

Відповідно до Закону України, «Про культуру» відділ культури, туризму та організаційно-масової роботи Любарської селищної ради з 31 травня 2021 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центральна районна бібліотека» Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області.

Документи на учать у конкурсі приймаються з 31 травня 2021 року до 30 червня 2021 року.

Початок формування конкурсної комісії з 31 травня 2021 року.

Конкурсний добір починається 31 травня 2021 року та закінчується не пізніше 30 липня 2021 року.

Умови проведення конкурсу:

Обов’язковою умовою проведення конкурсного добору є його відкритість.

Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку підприємства на один і п’ять років.

До участі в конкурсі не допускаються особи, які:

  • визнані в установленому порядку недієздатними або їх дієздатність обмежена;
  • мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
  • є близькими особами або членом сім’ї  керівників органу управління.

Вимоги до кандидатів для участі в конкурсі.

Особа, яка бере участь у конкурсі, подає такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України, «Про захист персональних даних»;

- автобіографію, що містить прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), контактний номер телефона та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копію паспорта, копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційних листа довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми;

- копію трудової книжки.

 Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси: Житомирська область, Житомирський район, смт, Любар, вулиця Незалежності,38 відділ культури, туризму та ОМР, 13100, телефон зв’язку: 2-12-96, електронна адреса kultura-lubar@ukr.net  з поміткою ,,документи на участь у конкурсі”.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів для участі в конкурсі:

- вища освіта;

- стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;

- володіння державною мовою;

- досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років;

- здатність за своїми діловими, моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

З інформацією, що стосується умов праці, відомостей про матеріально-технічну базу  підприємства, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу можна ознайомитися у відділі.

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити професійні чи моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат.