Фото без опису

 

Фінансова підтримка фермерським господарствам

До вашої уваги інформація про надання фінансової підтримки з обласного бюджету, що спрямовується для виплати часткового відшкодування вартості витрат фермерським господарствам придбання причіпної та навісної  сільськогосподарської техніки і обладнання

Фінансова підтримка з обласного бюджету надається фермерському господарству, у власності та користуванні якого перебуває не більше 50,0 га земель сільськогосподарського призначення і яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 3000 000 гривень, крім новостворених (за останній звітний період) у розмірі 50 % вартості у національній валюті понесених витрат за придбання причіпної та навісної сільськогосподарської техніки і обладнання сільськогосподарського виробництва без ПДВ, але не більше 100 тисяч гривень одному фермерському господарству.

Прийом заявок розпочинається з дня публікації оголошення, а закінчується  - за 10 робочих днів до дати проведення останнього засідання комісії. Засідання комісії проводяться у міру потреби, а останнє засідання – до 25 грудня.

Для отримання часткового відшкодування понесених витрат у зв’язку із придбанням причіпної та навісної сільськогосподарської техніки і обладнання фермерським господарствам необхідно подати до обласної комісії наступні документи:

  • заявку на отримання часткового відшкодування;
  • копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерського господарства, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»);
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (фізичні особи);
  • довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
  • копії підтверджуючих документів щодо купівлі причіпної та навісної сільськогосподарської техніки та обладнання (договір з постачальником обладнання, платіжного доручення, касовий чек, накладна, товарно-транспортна накладна);
  • копію акту приймання-передачі товарів;
  • довідку державного реєстратора про те, що фермерське господарство не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішень про ліквідацію;
  • копії балансу і звіту про фінансові результати господарської діяльності    за останній звітний період  за встановленою формою (крім новостворених);
  • довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів, видану органами державної фіскальної служби;
  • довідка про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;
  • згоду на обробку персональних даних;
  • письмове зобов’язання про повернення у місячний термін до обласного бюджету коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання або недотримання умов Порядку.

Копії документів засвідчуються підписом уповноваженої особи фермерського господарства. Разом з копіями для завірення подають оригінали документів.

 

У разі зацікавленості звертатись до Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської облдержадміністрації

 

10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25

тел..(0412) 42 22 56

на e-mail: agrarian@aprdep.zht.gov.ua, finanapk@aprdep.zht.gov.ua