До уваги суб'єктів господарювання! Державна підтримка розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції

Дата: 14.06.2021 13:20
Кількість переглядів: 516

Фото без опису

  Любарська селищна рада інформує суб’єктів господарювання щодо дії Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції, затвердженого постановою Кабiнету Miнicтpiв України вiд 07.02.2018 № 107 (в редакції постанови Кабiнету Miнicтpiв України вiд 12.05.2021, № 517), далi – Порядок. Відповідно до Порядку бюджетні кошти спрямовуються з метою державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції.

Отримувачами бюджетних коштів є:

суб’єкти господарювання - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичні особи - підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства, що провадять діяльність у галузях тваринництва: 

  • стосовно яких не відкрито провадження у справі про банкрутство та/або яких не визнано банкрутами, та/або якi не перебувають на стадії ліквідації;
  • якi не мають на 1 число місяця, в якому приймається рішення про включення до peєcтpiв або відомостей про нарахування розміру часткового відшкодування або дотації, прострочену більш як шість місяців заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС.

На отримання спеціальної бюджетної дотації за утримання кізочок, козематок, ярок, вівцематок суб’єкти господарювання подають документи згідно з пунктом 12 Порядку.

Дотація на утримання кіз та овець надається на безповоротній ocнoвi суб'єктам господарювання, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну за станом на 01 сiчня поточного року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку в розмірі 1 000 гривень за одну голову.

Для отримання дотації за утримання кіз та овець суб’єкти господарювання, які є власниками є власниками кіз та овець, подають до 01 липня поточного року такі документи:

  •  заявку;
  •  довідку про відкриття поточного рахунку, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин i забезпеченість їх кормами (форма N 24 (річна) за станом на 01 сiчня (суб'єкти господарювання, якi є юридичними особами);
  • копії реєстраційних свiдоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 i більше голів - виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

На отримання спеціальної бюджетної дотації за приріст поголів’я кopiв власного відтворення суб'єкти господарювання подають документи згідно з пунктом 13 Порядку.

Дотація за приріст кopiв надається на безповоротній ocнoвi суб'єктам господарювання, які є юридичними особами i власниками кopiв, за кожну наявну прирощену корову власного відтворення, на яку збільшено основне стадо за станом на 01 липня поточного року порівняно з наявним поголів’ям кopiв станом на 01 сiчня поточного року, в розмірі 30 000 гривень за одну голову.

Для отримання дотації за приріст корів суб'єкти господарювання, які є юридичними особами i власниками корів, подають до 1 вересня поточного року такі документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин i забезпеченість ix кормами (форма №24 річна) за станом на 01 сiчня;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг (місячна) за січень – червень поточного року;
  • виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин про загальну кількість наявних ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку кopiв, зокрема кopiв, що народжені у господарстві суб'єкта господарювання, який є юридичною особою i власником кopiв, за станом на 01 сiчня та 01 липня поточного року.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, якi надійшли до структурного підрозділу та зареєстровані в системі документообігу.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Документи за вищевказаними напрямами подаються до Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадмiнiстрацii за адресою: місто Житомир, вулиця Мала Бердичівська, 25.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь