02-03 вересня  вперше на Житомирщині відбувся регіональний онлайн семінар-тренінг «Сучасні підходи до адміністрування у сфері соціального захисту на рівні територіальної громади».

 

Семінар проведено під керівництвом Міністерства соціальної політики України.  Участь у семінарі взяли представники представники профільних структурних підрозділів Житомирської облдержадміністрації, територіальних громад області.

Під час онлайн-семінару учасники розглянули питання щодо розвитку соціального забезпечення населення Житомирської області державними послугами в умовах децентралізації.

 

Любарська територіальна громада, одна із перших в області, підключилася до автоматизованої системи надання адміністративних послуг соціального характеру, тому Міністерством соціальної політики нашу громаду було включенодо до Програми семінару для обміну досвідом між територіальними громадами області.

Досвідом у наданні послуг соціального характеру мешканцям Любарської громади, з учасниками семінару поділилась начальник відділу соціального захисту населення, сімейної політики, праці та охорони здоров'я селищної ради Неоніла Любіцька.

«Впровадження моделі адміністрування надання послуг, за допомогою програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», у нашій громаді полягає в максимальному наближенні послуг соціального характеру до мешканців за місцем проживання.  У структурі Любарської селищної ради створені усі необхідні відділи, які спроможні забезпечити надання послуг соціального характеру жителям громади якісно, своєчасно та в повному обсязі, це відділ соціального захисту населення, сімейної політики, праці та охорони здоров'я, відділ «Центр надання адміністративних послуг», КУ «Територіальний центр соціального обслуговування», КУ«Центр соціальних служб». Наша спільна робота дозволить досягти найкращих результатів у забезпеченні громадян нашої громади соціальними послугами», — зазначила Н.Любіцька.

 

Довідково: кількість населених пунктів Любарської територіальної громади – 48, загальна кількість населення – 26188 чол.

Прийом документів на оформлення різних видів допомог, субсидій, пільг здійснюється 2 адміністраторами у відділі «ЦНАП» та  24 адміністраторами на віддалених робочих місцях, з внесенням відомостей у ПК «ІІС «Соціальна громада». Електронні справа  до відділу соціального захисту населення, сімейної політики, праці та охорони здоров'я селищної ради передаються в той же день, або не пізніше наступного робочого дня. Відділом, протягом 1-3 днів, проводиться перевірка правильності оформлення електронних справ та передаються до структурного підрозділу соціального захисту населення Житомирської райдержадміністрації, що значно пришвидшує розгляд звернень та скорочує строк прийняття рішення про призначення або не призначення допомоги.  

У 2021 році прийнято та передано  в електронному вигляді 1067 справ, в т.ч.: заяв на різні види допомоги  - 782, заяв на субсидію -195, заяв на пільги: 92.

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ від Любарської територіальної громади: