Нова процедура оформлення документів
Станом на сьогодні діє нова процедура оформлення документів.
Дві послуги за один візит до Міграційної служби - ID-картку та закордонний паспорт можна оформити одночасно.
Послуга є вкрай актуальною, адже в умовах воєнного стану у підрозділах міграційної служби області спостерігається ажіотажний попит на оформлення закордонних паспортів. Нововведення спростило процедуру їх оформлення для громадян.
Кабмін прийняв постанову, якою запровадив відповідний експериментальний проєкт, що стосується також і випадків втрати та обміну документів. Особа, яка досягла 14-річного віку, може одночасно із оформленням ID-картки подати заяву для оформлення закордонного паспорта. Заява про це подається особою з 14 років особисто, без присутності законного представника.
У разі втрати документів або необхідності їх обміну у зв’язку зі зміною персональних даних особа також може звернутися за одночасним оформленням ID-картки та закордонного паспорта, без необхідності спочатку оформляти ID-картку, а тільки після її отримання звертатися за оформленням закордонного паспорта.
За отриманням такої послуги звернутися можна до територіального підрозділу Державної міграційної служби у Любарі.
На період дії воєнного стану можливі затримки із оформлення паспортних документів
Любарський сектор УДМС у Житомирській області