Нова процедура оформлення документів

Дата: 31.05.2022 09:17
Кількість переглядів: 308

Фото без опису

Станом на сьогодні діє нова процедура  оформлення документів.

Дві послуги за один візит до Міграційної служби - ID-картку та закордонний паспорт можна оформити одночасно.

Послуга є вкрай актуальною, адже в умовах воєнного стану у підрозділах міграційної служби області спостерігається ажіотажний попит на оформлення закордонних паспортів. Нововведення спростило процедуру їх оформлення для громадян.

Кабмін прийняв постанову, якою запровадив відповідний експериментальний проєкт, що стосується також і випадків втрати та обміну документів. Особа, яка досягла 14-річного віку, може одночасно із оформленням ID-картки подати заяву для оформлення закордонного паспорта. Заява про це подається особою з 14 років особисто, без присутності законного представника.

У разі втрати документів або необхідності їх обміну у зв’язку зі зміною персональних даних особа також може звернутися за одночасним оформленням ID-картки та закордонного паспорта, без необхідності спочатку оформляти ID-картку, а тільки після її отримання звертатися за оформленням закордонного паспорта.

За отриманням такої послуги звернутися можна до територіального підрозділу Державної міграційної служби у Любарі.

 На період дії воєнного стану можливі затримки із оформлення паспортних документів

 

Любарський сектор УДМС у Житомирській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь