09 травня у приміщенні селищної ради відбулось засідання робочої групи з визначення потреб населення громади та підготовки соціального паспорта громади. На засіданні регіональний координатор Благодійного фонду «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» у  Житомирській області Олександр Пінчук провів вебінар «Підтримка громад в оновленні соціальних паспортів».

Команда БФ "ССС" проводить навчання щодо створення соціальних паспортів в межах проєкту «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб», що реалізується за фінансування Агентства ООН у справах біженців в Україні.

Територіальні громади націлюють на децентралізацію сфери надання соціальних послуг, що надає можливість територіальній громаді створювати нові моделі надання соціальних послуг, можливість контролювати витрати власних коштів на фінансування соціальних послуг у громаді, можливість миттєво реагувати на зміни потреб населення в соціальних послугах.

     Соціальний паспорт може впливати на розрахунок потреб у забезпеченні населення певними видами публічних послуг. Переваги наявності соціального паспорту:

  - дієвий інструмент публічного управління місцевим розвитком

 - оцінка потенціалу громади

- стимуляція розширення переліку та покращення якості надаваних послуг

- створення належних умов для населення та його нормальної життєдіяльності

     - підвищення рівня життя громадян, спроможності територіальних громад та їх представницьких органів вирішувати місцеві проблеми власними силами.

    Робота над підготовкою соціального паспорту Любарської територіальної громади триває.