АТ "Житомиргаз" перейшло під державне управління Групи Нафтогаз. Формування потужної архітектури газорозподілу під координацією держави триває.

У свою чергу АТ "Житомиргаз" як підприємство критичної інфраструктури продовжує працювати у штатному режимі. Особові рахунки та тариф на розподіл газу  залишаються без змін. Однак, відтепер усіх споживачів регіону переведено на сервіси Газопостачальної компанії “Нафтогаз України”.

Саме тому з 28 червня по 5 липня і надалі показання газового лічильника споживачам Житомирської області необхідно передавати за допомогою сервісів my.gas.ua. Будь-які інші платформи обліку є не коректними та працювати не будуть.

Спожиті куби газу можна передавати надалі з 1 по 5 щомісячно:

  • в особистому кабінеті my.gas.ua;
  • через чатботи GASUA у Viber, Telegram.
  • NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
  • SMS-повідомленням на номер 4647.

Довідкову інформацію абоненти можуть отримати у контакт-центрі ГК "Нафтогаз України" за номерами та за посиланням:

  • 066-300-2-888 (Vodafone),
  • 098-300-2-888 (Kyivstar),
  • 093-300-2-888 (Lifecell).