Фото без опису

Для дітей на Житомирщині створені унікальні безкоштовні можливості для навчання – 17 STEM-hubів у 14 громадах області. Це навчальні простори, які обладнані 3D-принтерами, окулярами віртуальної реальності, наборами робототехніки, фрезерними та лазерними верстатами, ноутбуками. Діти можуть вільно відвідувати STEM-хаби та вивчати і пізнанвати сучасне цифрове обладнання, опановувати 3D-моделювання, створювати роботів тощо.  

 Із серпня місяця STEM-хаби вже працюють на Житомирщині. І діти вже створюють своїх перших роботів, програмують їх та споглядають за своїми творіннями. Вони вчаться працювати з лазерними та фрезерними верстатами, знайомляться з іншими світами через VR-окуляри, які можуть їх відправити на прогулянку з інопланетянами або до підводного світу Океанії.

 І це ті можливості, які вже сьогодні створені для дітей. Не в столиці чи престижних навчальних закладах, а у звичайних ліцеях у територіальних громадах на Житомирщині. Таких як Новогуйвинська, Ємільчинська, Любарська, Баранівська, Коростишівська, …

 «У межах крос-секторального проєкту ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» за підтримки ЮНІСЕФ у Житомирській області створені неймовірні можливості для навчання дітей. Прагнемо, аби про це дізналися більше батьків та дітей, та скористалися цими можливостями. Адже STEM-хаби вільні до відвідування. Запрошуємо навчальні заклади проводити до хабів екскурсії для дітей, знайомити їх з цифровим світом та новими технологіями. Сьогодні вони доступні кожному», – розповідає керівниця крос-секторального проєкту ГО Маргарита Сіранчук.

 Кожен STEM-hub обладнаний:

  • наборами робототехніки;

  • 3D-принтерами;

  • комплектами мікроконтролерів;

  • комплектами окулярів віртуальної реальності;

  • лазерними та фрезерними верстатами;

  • проекторами;

  • ноутбуками.

Що STEM-освіта дає дітям?

Однією із задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення. Це розвиток логічного та математичного мислення, розуміння природи та технологій із позиції точних наук, освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати, здатність креативно мислити та виражати творчі здібності.

 STEM-освіта вчить дітей жити у світі, що стрімко розвивається, легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій і трендів, поєднувати різні науки та погляди на реальність.

 Принципи STEM можна запроваджувати як на уроках з інформатики та математики, так і на уроках української мови; і в початковій школі, і в старших класах. Де б ви не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнять навчальний процес та унаочнить знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування.

 Де знаходяться STEM-хаби на Житомирщині:

  • Баранівський ліцей №2 ім.О.Сябрук, вул. Звягельська, 17;

  • Романівський ліцей №1, вул. Сергія Лялевича, 5;

  • Гімназія №1 ім. Т.Г.Шевченка, вул. Європейська, 51;

  • Сінгурівський ліцей Новогуйвинської селищної ради, вул. Дружби народів, 5;

  • Ємільчинський ліцей №2 Ємільчинської селищної ради, вул. Військова, 40;

  • Житомирський обласний спортивний ліцей, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15;

  • Любарський ліцей №1 Любарської селищної ради, вул. Незалежності, 49

  • Житомирський професійний ліцей Житомирської обласної ради, м. Житомир, вул. Небесної сотні, 43;

  • Малинський ліцей №2 Малинської міської ради, вул. Степана Бандери, 5;

  • Радомишльський ліцей №3, м. Радомишль, пров. Шкільний, 14;

  • Коростишівський професійний аграрний ліцей, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118;

  • Лугинський ліцей Лугинської селищної ради, вул. Грушевського, 16;

  • Чуднівський ліцей, м. Чуднів, вул. Соборна, 1;

  • Коростенський міський ліцей №4, м. Коростень, вул. Соломії Крушельницької, 1;

  • Ліцей №23 міста Житомира ім М. Очерета, м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, 14;

  • Ліцей №4 міста Звягель, вул. Пушкіна, 46;

  • Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Житомир.

 Варто зазначити, що доступ до можливостей у STEM-хабах можуть мати учні й інших навчальних закладів, які розміщені у відповідних територіальних громадах Житомирщини. Вчителі можуть домовлятися із адміністраторами STEM про відвідування локації для проведення певного уроку, або ж навпаки для створення на базі хабу певного гуртка з опанування цифрових технологій, робототехніки тощо.

 STEM-лабораторії створені у межах крос-секторального проекту In Touch Ukraine Foundation за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису