Фото без опису

1. Інформація про об’єкт малої  приватизації:

Найменування об’єкта приватизації: Громадський будинок пошти, загальною площею 101,6 кв.м.

Місцезнаходження: Житомирська обл., Житомирський район, с. Меленці, вул. Коцюбинського, 1 А.

Інформація про договори оренди, укладені щодо об’єкта: відсутня

Інформація про балансоутримувача: Любарська селищна рада, код ЄДРПОУ 04345664, 13100 Житомирська обл., смт. Любар, вул. Незалежності, буд.39.

Інформація про об’єкт: Громадський будинок пошти, літ. А, одноповерхова цегляна будівля, прямокутна в плані, загальною площею – 101,6 кв.м., група капітальності ІІІ (третя), фундаменти бутові, стіни - цегла, покрівля - азбестофанера, перекриття – дерев’яні, підлога дошки. Об’єкт не функціонує, фізичний стан – незадовільний. Рік будівництва 1982. Земельна ділянка орієнтовною площею 0,1 га, на якій розташований об’єкт  не сформована, кадастровий номер не присвоєно.

Право комунальної власності на об’єкт зареєстровано 07.06.2021р., реєстраційний номер 2383774318220.

 

2. Інформація про аукціон:

Аукціон проводиться відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 (зі змінами).

Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов.

Дата і час проведення аукціону: 09.11.2023 року о 12.35 год. Час проведення аукціону встановлюється електронною торговою системою відповідно до вимог Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018р. №432 (зі змінами).

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні без умов, аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону.

 

3. Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:

Стартова ціна об’єкта для кожного із способів продажу (без урахування ПДВ):

продаж на аукціоні без умов – 53 580 грн.;

продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни - 26790 грн.

продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій- 26790 грн.

Розмір гарантійного внеску електронного аукціону для кожного із способів у розмірі 20%:

продаж на аукціоні без умов - 10716 грн.;

продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни – 5358 грн.

продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій- 5358 грн.

Розмір реєстраційного внеску: сума коштів у розмірі 0,2 мінімальної заробітної плати станом на 01 січня поточного року, що становить 1340 гривень.

Інформація про умови: переможець зобов’язаний відшкодувати Любарській селищній раді витрати на проведення незалежної оцінки об’єкта приватизації в місячний строк з дати нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.

 

4. Додаткова інформація:

Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об’єкти:

Одержувач: Любарська селищна рада

Рахунок: UA 968999980314131905000006759 (для перерахування гарантійного внеску)

Банк одержувача: Держказначейська служба України, м. Київ

Код ЄДРПОУ   04345664.

Одержувач: Любарська селищна рада

Рахунок: UA 728201720355549001000038377 (для перерахування  реєстраційного  внеску)

Банк одержувача: Держказначейська служба України, м. Київ

Код ЄДРПОУ   04345664.

Одержувач: ГУК у Жит.обл/ТГсмтЛюбар/31030000

Рахунок: UA 968999980314131905000006759 (для проведення розрахунків за придбаний об’єкт)

Банк одержувача: Казначейство України

Код ЄДРПОУ   37976485.

Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщені на сайті:https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.

Час і місце проведення огляду об’єкта: з 9.00 до 16.00 за попередньою домовленістю в робочі дні за місцем його розташування.

 

Організатор аукціону:

Любарська селищна рада Житомирського району Житомирської області, код ЄДРПОУ 04345664 13100, Житомирська область, смт. Любар, вул. Незалежності, 39

Відділ економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності Любарської  селищної  ради,  з 8.00 до 17.00,  п’ятниця з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00, адреса  веб-сайту: lubarska.gromada.gov.ua (комунальне майно).

Контактна особа організатора аукціону, яка є відповідальнoю за забезпечення можливості огляду об’єкта – ДУДАРКО Євген, тел. 0677919001 (КОРЖУК Олександр 0982370671), адреса електронної пошти: ekonomika.invest@gmail.com

 

5. Технічні  реквізити   інформаційного повідомлення:

Дата і номер рішення про затвердження умов продажу об’єкта: рішення виконавчого комітету Любарської селищної ради від 06.10.2023року № ___

Унікальний код в електронній торговій системі: RAS001-UA-20230912-86885, ID: 2698.

Період між аукціоном  з умовами та аукціоном із зниженням стартової ціни, між аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 15 календарних   днів  від  дати   опублікування інформаційного повідомлення електронною торговою системою про приватизацію об’єкта малої приватизації.

 

Мінімальний крок аукціону на рівні 1% стартової ціни для кожного із способів продажу:

продаж на аукціоні без умов – 535,80 грн.;

продаж на аукціоні зі зниженням стартової ціни – 267,90  грн.

продаж на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни -267,90 грн., кількість кроків - 3.

Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/.

    1. Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні через свій особистий кабінет електронного майданчика здійснює подання заяви про участь шляхом заповнення електронної форми і завантаження електронних документів, а саме:

1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;

2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;

3) для потенційних покупців - юридичних осіб:

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;

- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

- остання річна або квартальна фінансова звітність;

4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок, визначений частиною одинадцятою цієї статті; платежі сплачується на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.

5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

Відповідальність за недостовірність, неповноту поданих документів, а також обов’язок довести відсутність ознак, передбачених частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна», покладається на покупця.

 

 Перелік документів:

Разом із заявою на участь у приватизації об’єкта малої приватизації, яка містить ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ, потенційні покупці - юридичні особи подають:

- заяву про те, що потенційний покупець не підпадає під обмеження, передбачені статтею 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна»;

заяву про ознайомлення з об’єктом приватизації;

- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

- інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

- документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 20 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації;

- письмову згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

Разом із заявою на участь у приватизації об’єкта малої приватизації потенційні покупці - фізичні особи та іноземці подають:

заяву про те, що потенційний покупець не підпадає під обмеження, передбачені статтею 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна»;

заяву про ознайомлення з об’єктом приватизації;

- для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;

- для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;

- документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 20 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації;

- письмову згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

 

Заяви і документи, що подаються потенційними покупцями для участі в електронному аукціоні, можуть бути складені в електронній формі та підписані шляхом накладення кваліфікованих електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.