Фото без опису

Ідентифікація – це загальноприйнята європейська практика, що дозволяє перевірити, чи дійсно кошти від держави отримує саме та особа, якій вони призначені.

Наразі нарахування пенсій для тих, хто не пройшов процедуру вчасно, продовжується, але кошти тимчасово не перераховуються на банківські картки.

Після проходження ідентифікації вся накопичена сума стане доступною для зняття.

Якщо пенсіонер з-поміж ВПО пройшов ідентифікацію, але не отримав пенсію у квітні, – фінансування виплати буде поновлено у найближчий період. Протягом квітня Ощадбанк вже передав @pfu.gov.ua додаткові переліки пенсіонерів, які пройшли ідентифікацію. Таким особам перерахування пенсій на банківські картки вже відновлено.

Якщо ви пройшли фізичну ідентифікацію, але пенсію вам ще не виплатили, – необхідно звернутися до органів ПФУ і повідомити дату та спосіб проходження ідентифікації. Пенсійний фонд України надасть допомогу у з’ясуванні обставин та розв'язанні вашого питання.

☝️Нагадуємо, ідентифікацію можна пройти:

☛ особисто відвідавши відділення АТ «Ощадбанк» чи орган ПФУ, якщо ви перебуваєте на підконтрольній уряду України території;
☛ авторизувавшись онлайн за допомогою електронного підпису «Дія.Підпис»
☛ онлайн на вебпорталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua);
☛ за допомогою відеоконференцзв’язку (подати заявку можна на portal.pfu.gov.ua або через Контакт-центр ПФУ за номерами: 0800 503 753, (044) 281 08 70, (044) 281 08 71;
☛ отримавши в закордонній дипломатичній установі України посвідчення факту, що людина жива, та надавши ці документи органу ПФУ, де пенсіонер перебуває на обліку.

Додатково звертатись до відділення ПФУ із заявою про відновлення виплати пенсії не потрібно.