Засідання виконавчого комітету Любарської селищної ради 26.02.2021 року

Дата: 26.02.2021 22:34
Кількість переглядів: 763

   26.02.2021 р . відбулося засідання виконавчого комітету  Любарської селищної ради. Порядок денний складався з  24 питань, також були розглянуті й додаткові питання.

   Особливу увагу було приділено першому питанню із порядку денного Про виконання Програми соціально-економічного розвитку Любарської селищної ради за 2020 рік. Доповідав начальник Відділу економічного розвитку та інвестицій Коржук О.В.

Пріоритетним напрямом роботи всіх структурних підрозділів у 2020 р було питання  по виконанню доведених завдань  наповнення селищного бюджету.

Проведений аналіз свідчить про те, що надійшло  за  звітний рік 157 млн. 766 тис. грн. проти 162 млн. 48 тис. грн. затверджених показників з урахуванням внесених змін, що складає 97.4%. Із них власні надходження88 млн. 223 тис. грн. або 95.6% до завдання, офіційні трансферти (освітня, медична  субвенції, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам та інші) – 69 млн. 544 тис. грн.

Найбільшу питому вагу в загальній сумі власних надходжень (63.4%) займає податок на доходи фізичних осіб 55 млн. 906 тис.грн. (86.5 % до завдання), а також місцеві податки, які стовідсотково залишаються в селищному бюджеті і становлять 24 млн. 176 тис. грн. (27.4%)  та 102.2% до завдання. 

Коротко про видатки з селищного бюджету за 2020 рік :

  • Житлово-комунальне господарство – 5 млн. 97 тис. грн.
  • Соціальна робота

- Утримання центру соціальних служб – 1 млн. 61 тис. грн.

- Придбання житла 9 дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування – 3 млн. 292 тис. грн. (двом уже придбали квартири);

- Матеріальна допомога громадянам, які потрапили в складні життєві обставини -  420.0 тис.грн;

- матеріальна допомога військовослужбовцям, які уклали контракт вперше – 165,0 тис. грн;

- Любарський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) - 4 млн. 144 тис.грн.

  • Відділ освіти, молоді і спорту – 103 млн. 69 тис. грн. із цієї суми:
    - Надання загальної середньої освіти 80 млн.398 тис. грн. Це 65.6% до загальної суми видатків;
    - Утримання дошкілля коштує бюджету – 16.0 млн.грн;
    - На позашкільну освіту витрачено 385.0 тис.грн;
    - На утримання інклюзивно-ресурсного центру витрачено 1 млн. 375 тис.грн;
    - Профінансовано програми, які діяли у звітному році .
  • Відділ культури, туризму та організаційно-масової роботи - 4 млн. 392 тис. 700 грн.
  • Медицина
    «Програма фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Любарський центр первинної медико-санітарної допомоги» у 2020 р – 2 млн.39 тис. грн; 
    Програма «Орфанні захворювання» - 360 тис 500 грн,
    Програма імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб – 108.8 тис. грн.    

Відділ земельних відносин та сектор комунальної власності : укладено 69 договорів оренди земельних ділянок на загальну площу  – 724   га., загальна сума  надходжень від оренди  -  1млн.  550 тис. грн.

Укладено  15 додаткових угод  до  договорів оренди водних обєктів, загальна сума додаткових надходжень становить   320 тис. грн.  Укладено 59 додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок, які передбачають збільшення орендної плати до 10 - 12%  від нормативно- грошової оцінки землі.

Голова селищної ради Герасимчук В.М. вкотре наголосив про важливість моніторингу плати за користування землею, адже ці кошти ідуть безпосередньо на розвиток населених пунктів громади.

  

Також обговорювалося питання "Про встановлення вартості харчування та розміру плати для батьків за перебування дітей у закладах дошкільної освіти Любарської селищної ради".  Було виділено 11 пільгових категорій які повністю звільняються від плати за харчування (див. проект рішення). Також в подальшому будуть обговорювати можливість надання пільги щодо батьківської плати за харчування шляхом зменшення на 50% її розміру для дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях. Наразі плата за харчування в закладах дошкільної освіти за вартістю різниться, але в подальшому планується піднімати це питання, щоб вартість харчування скрізь була однаковою.

   
   Перший заступник голови селищної ради Франков А.Є. повідомив про проведення комунальниками зачистки узбіч по дорозі, що веде до с. В. Браталів. Всі охочі громадяни також можуть долучитися до цієї справи і тим самим заготовити собі дров на наступний опалювальний сезон.

Більш детально з питаннями, що розглядалися на засіданні виконавчого комітету можете ознайомитися за посиланням : https://lubarska-gromada.gov.ua/news/1613996792/

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь