МОЗ: Як змінити номер телефону в ЕСОЗ?
Номер мобільного телефону – один із методів підтвердження особи пацієнта в електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ). Він є найзручнішим, адже значно пришвидшує та спрощує використання більшості медичних цифрових сервісів.
Після реєстрації в системі пацієнт отримує на нього СМС-сповіщення з номером е-направлення, е-рецепта, медичного висновку про тимчасову непрацездатність тощо.
Важливо, щоби номер пацієнта завжди був актуальним та коректним.
Що робити, якщо ви втратили доступ до свого номера телефону або ж змінили його на інший?
Якщо ви втратили доступ до попереднього номера:
Подайте заявку на зміну (скидання) метода автентифікації на сайті НСЗУ (https://bit.ly/477DMle). Якщо інформація у заявці заповнена коректно, номер телефону буде скинуто протягом доби. Після цього зверніться до лікаря, щоби він вніс ваш новий номер телефону до системи.
Також актуалізувати номер у системі за вашим зверненням можуть фахівці НСЗУ (https://bit.ly/3TEcUpL).
Якщо ви маєте доступ до попереднього номера:
Під час наступного візиту до лікаря попросіть його змінити метод автентифікації в ЕСОЗ. На ваш попередній номер надійде код підтвердження, який потрібно назвати лікарю. Якщо підтвердження успішне – надайте лікареві свій актуальний номер.
При зміні будь-яких персональних даних пацієнта, в тому числі зміні чи втраті номера телефону, переукладати декларацію з лікарем не потрібно.