НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Вже другий навчальний рік поспіль в закладах загальної середньої освіти Любарської селищної ради відбувається практична реалізація ключової реформи української школи - Концепція НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА(НУШ).
Відповідно до Концепції першокласники та другокласники країни навчаються вже за новим стандартом. Запроваджується інший зміст освіти, нова методика навчання, як то: застосування інформаційно – комунікаційних технологій; упровадження особи тісно-орієнтованої моделі освіти, діяльнісний підхід на інтегровано-предметній основі, формування всебічно розвинених учнів , відповідальних та патріотично зорієнтованих дітей; учнів, здатних до ризику та сучасних викликів суспільства, формування у них конкурентноспрможності.
По іншому відбувається планування і дизайн освітнього простору школи. Це створення творчого, мобільного та ергономічного робочого середовища (нові меблі та техніка, сучасні дидактичні матеріали, які допомагають урізноманітнити та унаочнити процес навчання та зробити його ще цікавішим).
За рахунок співфінансування з державного та бюджету Любарської селищної ради у 2018 році для потреб освітньої галузі Любарщини було отримано сучасні меблі для першокласників:181 парта ( отримали всі класи закладів освіти ОТГ з наповнюваністю 6 і більше учнів) на суму 199996 грн. , 3 комплекти відкритих шаф для зберігання дидактичного матеріалу (Любарська гімназія №1, Любарська ЗОШ №2, опорна Липненська ЗОШ І-ІІІст) на суму 34550грн. , дидактичні матеріали на суму 333992 грн.( отримали всі заклади освіти ОТГ), встановлено нове комп'ютерне обладнання: 5 мультимедійних проекторів, 7 багатофункціональних пристроїв, 7 принтерів, 11 ноутбуків (на суму 268500 грн.), закуплено дидактичні ігри на суму 41778грн. Було придбано оргтехніку для 1 класу НУШ. Заклади загальної середньої освіти Любарської ОТГ отримала 19 таких комплектів (ноутбук, ламінатор та багатофункціональний пристрій) на загальну суму 358948грн.
У 2019 році продовжувалось зміцнення навчально-матеріальної бази НУШ. Закуплено дидактичні матеріали на суму 314800грн., придбано оргтехніку-18 комплектів (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор, екран проекційний, проектор) на суму 481851грн.та 183 комплекти антисколіозні (парта і стілець) на суму 222894 грн. Виділено кошти на відрядження для підвищення кваліфікації вчителів-10428 грн.
Для подальшого забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти НУШ у 2020 році здійснено розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та виділено кошти на:
- Закупівлю засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи а саме:
-закупівля засобів навчання та обладнання -213438 грн.;
-закупівля меблів-202507 грн.;
-придбання комп’ютерного обладнання-349740 грн.
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників:
-відрядження для підвищення кваліфікації вчителів, асистентів вчителів початкової школи, директорів закладів загальної середньої освіти, заступників директорів з навчально-виховної роботи-14475 грн.;
-підвищення кваліфікації вчителів , які забезпечують здобуття знань учнями 5-11 класів закладів загальної середньої освіти-192226 грн.;
-проведення супервізії-26181 грн.
В кінці минулого навчального року було проведено перші моніторинги компетентностей першокласників. Діти досить гарно справились із завданнями різних навчальних галузей. Вони добре орієнтуються у завданнях творчого характеру , вміло застосовують набутий на заняттях досвід. У цьому можна переконатись в бесіді з вчителями-предметниками НУШ і з батьками першокласників.
Прикладом гармонійного поєднання та впровадження Концепції Нова Українська Школа на території Любарської об’єднаної територіальної громади є опорна Липненська ЗОШ І-ІІІступенів. Тут намагаються створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалося до цього часу, а й вміння застосовувати їх у житті.
Плануючи і створюючи дизайн освітнього простору вчителі Демчишина В.П.(1 клас) та Левчунь Н.П.( 2 клас) подбали про те, щоб освітнє середовище у початкових класах сприяло вільному розвитку творчої особистості дитини, стало комфортним та безпечним місцем, де діти відчувають себе захищеними та в безпеці, де відбувається більшість навчально-ігрових видів діяльності.