Звіт по зверненнях громадян до Любарської селищної ради за 2023 рік
З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», на виконання листа Житомирської районної державної адміністрації від 14.12.2021 № 18-5/3300 про забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Любарська селищна рада повідомляє наступне:
Розпорядженням селищного голови затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом селищної ради та старостами в Любарській селищній раді та старостинських округах, який доведено до відома населення через газету «Новий день» та офіційний веб-сайт селищної ради.
Відповідно до розпорядження селищного голови функціонує телефон «Гарячої лінії» та «пряма телефонна лінія».
Забезпечується належний розгляд звернень громадян, що надходять до селищної ради та реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, ведеться належний контроль за розглядом звернень громадян, додержуються встановлені законодавством терміни розгляду та своєчасного надання відповідей авторам звернень.
Протягом 2023 року на особистому прийомі в керівництва селищної ради побувало 4962 жителів територіальної громади з актуальними питаннями щодо покращення соціального становища, ремонту доріг та водогінної мережі, благоустрою населених пунктів, земельними питаннями. За вказаний період до селищної ради надійшло 731 письмових звернень.
Із усіх звернень за 2023 рік було 4 повторних, 59 колективних.
Найчастіше порушувались питання соціального захисту - 1884, аграрної політики та земельних відносин – 798, комунального господарства - 298.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно 3944, дано роз’яснення згідно з чинним законодавством на 1749 звернень.
Відповідно затвердженого графіку, керівництвом селищної ради проводився виїзний прийом громадян у старостинських округах.
Селищною радою, в межах компетенції, вживаються заходи по вирішенню піднятих жителями громади проблем.
Старост, керівників структурних підрозділів Любарської селищної ради повідомлено про персональну відповідальність за забезпечення виконання законодавства, актів Президента України та Уряду з питань розгляду звернень громадян, забезпечивши, зокрема :
-неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян»;
-посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;
-недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
-створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;
-приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, учасники бойових дій, учасники АТО, ветерани праці, громадяни, які мають високі урядові нагороди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
-запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
Робота по організації належного виконання чинного законодавства України по зверненнях громадян продовжується.
Начальник загального відділу Лариса ВАШКЕВИЧ