Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян в Любарській селищній раді за 2020 рік

 

Звіт

про підсумки роботи із зверненнями громадян в Любарській селищній раді за 2020 рік

 

Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.

Любарська селищна рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота посадовців селищної ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.

Протягом 2020 року до селищної ради надійшло 5461 звернення громадян, у тому числі 2768 письмових та 2693 усних.

На особистому прийомі у керівництва селищної ради побувало 658 громадян, у 19 старостинських округах 2035 громадян.

 

Із усіх звернень за 2020 рік було 5 повторних, 47 колективних. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань ремонту вулиць населених пунктів, поточного ремонту багатоквартирних будинків, видалення аварійних дерев, проведення водопостачання, здійснення торговельної діяльності в умовах карантину.

 За цими зверненнями заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з чинним законодавством.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно 3822, дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 1639 звернень.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (пенсіонери, безробітні). Цю категорію громадян найбільше турбують питання соціального захисту: надання субсидії, оплата житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги тощо.

Протягом 2020 року з проханням виділити матеріальну допомогу до селищної ради звернулось 115 громадян. Рішенням виконкому було надано матеріальну допомогу.      

110 громадянам на суму 153 тис.грн., з них  9 заявникам на ліквідацію наслідків від пожежі у їхніх приватних будинках, 68 заявникам на лікування,      12 військовослужбовцям, які вперше заключили коктракт виділено по 5 тис.грн.

   20 тис.грн. виділено батькам загиблих учасників АТО.

Найбільше звернень надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин.

За звітний період зареєстровано 2484 заяв та клопотань щодо вирішення земельних питань (спірні межі, розробка та затвердження документацій, проектів, тощо), що становить  45 % від усіх звернень.

Дані питання розглядались комісійно та на засіданнях сесій селищної ради. Спірні земельні питання були розглянуті профільними спеціалістами з виїздом на місце.

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом громадян пільгових категорій, зокрема учасників війни та бойових дій, учасників антитерористичної операції на сході, членів багатодітних сімей та одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Селищним головою та заступником голови проводилися виїзні прийоми громадян в населених пунктах громади.

 Слід зазначити, що працівники селищної ради відповідально ставляться до виконання доручень при розгляді питань, які порушуються громадянами.

 На офіційному веб-сайті селищної ради створено відповідний розділ, присвячений роботі зі зверненнями громадян, де, зокрема, розміщується графік особистого прийому громадян керівництвом ради, затверджений розпорядженням селищного голови.

         28 жовтня 2015р. набув чинності Закон України від 02.07.15р. №577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Любарської селищної ради створено систему петицій.

У 2020 році електронних петицій на сайті Любарської громади зареєстровано та оприлюднено не було.

      Вважаємо, що електронні звернення можуть бути дієвими для вирішення актуальних питань громади, тому забезпечується прийом електронних звернень громадян на електронну пошту та через офіційний сайт Любарської громади, де мешканці сіл і селища мають можливість, у зручний для них час, залишити своє електронне звернення до селищного голови та до інших посадових осіб селищної ради.

Любарська селищна рада, її керівництво та працівники і на далі будуть створювати всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення та дотримуватись виконання Указів Президента та Закону України «Про звернення громадян».

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь