16 днів проти насильства
З метою проведення попереджувальної та роз’яснювальної роботи щодо недопущення вчинення насилля та в рамках проведення в районі Всеукраїнської щорічної акції «16 днів проти насильства» 9 грудня 2019 року службою у справах дітей Любарської селищної ради спільно із ЦСССДМ із учнями 10-11 класів Опорної Липненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведено профілактичні бесіди, вікторини, та анкетування на теми: «Прояви жорстокого поводження», «Фізичне насильство над дітьми», «Профілактика жорстокого поводження в учнівському середовищі».
Під час виступів увага учнів була зосередженана проблему насильства над дітьми.
Як правило більшість батьків, яких жорстоко карали в дитинстві, самі карають своїх дітей. Не кожен із батьків розуміє, що покарання це психологічна травма. Батьки часто можуть завдати дитині психологічної травми без злого умислу яка може створити проблеми в дорослому житті.
Фізичне, емоційне та психологічні види насильства батьків над дітьми у сукупності підсилює дію кожного з них, зумовлюючи виникнення в дитини певних ознак, що характеризують її переживання і поведінку.
Якщо між дітьми та батьками немає взаємозв'язку, панує постійна атмосфера напруженості між самими батьками, то приводить до того, що дитина прагне якомога менше перебувати вдома, втрачає емоційний контакт з батьками, виходить з-під соціального контролю дорослих. У таких дітей розвиваються соціально-психологічні якості потенційного правопорушника. Значна кількість конфліктів та форм соціально неадекватної поведінки як дома, так і в школі, провокується самими дорослими. Підлітки, які стають жертвами фізичного та психічного насильства в сім'ї — в школі поповнюють категорію «важких учнів».
В ході проведення бесіди та вікторини учням були роздані інформаційні буклети та різноманітні брошури підготовлені працівниками служби у справах дітей. Завершальним етапом нашої зустрічі було проведення анкетування серед учнів, які охоче взяли участь та відверто дали відповідь на поставлені запитання, поділилися своїми думками.